GRĄŽINIMAS ~

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
• prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
• grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte susisiekti su mumis el. paštu [email protected] ir pranešti apie norą grąžinti prekę. Laiške nurodykite grąžinamų prekių kiekį, grąžinimo priežastį ir sąskaitos numerį (sąskaitos numerį rasite el.paštu gautoje PVM sąskaitoje faktūroje).

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, Pirkėjui grąžinimo išlaidos nekompensuojamos ir negrąžinamos.

Prekes galite mums grąžinti jums patogiausiu būdu:

• į mūsų biurą Kaune, adresu Pilies g. 1-7, Kaunas;
• naudodami kurjerių paslaugas: MB Nano mikropigmentacija, Pilies g. 1-7, 44275 Kaunas, tel. +37060527092;
• DPD arba LP Express paštomatu, esančiu adresu: Jonavos g 3, Kaunas (IKI – Lituanica), tel. +37060527092;

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 5 d.d.pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta grąžinimo formoje).

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.